.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قرضاوي: خون قذافي مباح است
قرضاوي: خون قذافي مباح است

رئيس اتحاديه بين‌المللي علماي اسلام با صدور فتوايي ريختن خون معمر قذافي ديكتاتور ليبي را به دليل قتل عام مردم كشورش مباح اعلام كرد. 
«شيخ يوسف قرضاوي» با محكوم كردن قتل عام مردم بي‌دفاع ليبي توسط رژيم اين كشور با صدور فتوايي خون "معمر قذافي " را به دليل كشتن مردم، به وسيله مزدوران بيگانه و بمباران هوايي مباح اعلام كرد.

قرضاوي روز گذشته در گفت‌وگو با شبكه الجزيره از فرمانده‌هان و افسران و سربازان ارتش ليبي خواست به اوامر و دستورات قذافي مبني بر كشتار و قتل عام هموطنانشان تن ندهند، چه در غير اين صورت مرتكب عمل حرام و معصيت شده‌اند.

وي در ادامه افزود: من از همين جا فتواي كشتن قذافي را مي‌دهم و هر سرباز و افسر يا كسي كه مي‌تواند به سوي او نشانه گيري كند، دست به اين اقدام بزند تا ملت ليبي را شر اين مرد ديوانه و مجنون و ظلم و ستمش نجات دهد.

قرضاوي با اشاره به اين كه قذافي فردي رواني و مجنون است، خطاب به وي گفت: اگر تو همانگونه كه خود را خطاب مي‌كني، پدر اين ملت هستي، آيا پدري را مي‌تواني بيابي كه فرزندان خود را اين گونه قتل عام كند و به خاك و خون بكشد.

وي تاكيد كرد: حتي رژيم صهيونيستي نيز هنگام حمله به نوار غزه مرتكب چنين جناياتي نشد.

رئيس اتحاديه بين المللي علماي اسلام "سيف الاسلام قذافي " فرزند قذافي را يكي از شمشيرهاي جاهليت ناميد كه با سخنان خود مي‌خواهد ميان ملت ليبي تفرقه بيافكند.

وي از ارتش ليبي خواست بسان ارتش‌هاي دو كشور مصر و تونس از اوامر و دستورات فرمانده‌هان خود مبني بر كشتار مردم بي‌گناه سربازنند و به مردم ملحق شوند.

قرضاوي در ادامه خطاب به مردم ليبي ضمن دعوت آنها به پيشيه كردن صبر و بردباري از آنها خواست به جانفشاني‌ها خود را تحقق آزادي و رهايي ادامه دهند.

هم چنين از ملت تونس و مصر و رژيم‌ها و دولت‌هاي عربي و اتحاديه عرب و سازمان كنفرانس اسلامي و اتحاديه آفريقا و سازمان ملل متحد خواست در برابر جنايات قذافي سكوت نكنند./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.